Welkom bij Scouts Sint-Rembert - Inschrijvingsinformatie

Gemengde Scoutservaring:

Bij Scouts Sint-Rembert verwelkomen we graag nieuwe leden in onze gemengde scoutsfamilie. Onze scouts staat open voor jongens en meisjes die samen met ons onvergetelijke avonturen willen beleven, nieuwe vrienden willen maken en belangrijke vaardigheden willen leren.

Inschrijvingskosten:

Om deel te nemen aan onze spannende activiteiten vragen we een inschrijvingsbedrag van €50 per kind. Dit geld wordt voornamelijk gebruikt voor de verzekering van onze leden en het onderhoud van onze scoutsgroep, zodat we een veilige en plezierige omgeving kunnen bieden.

Inschrijvingsproces:

We hebben een handig online systeem om het inschrijvingsproces zo eenvoudig mogelijk te maken. Hier zijn de stappen:

Nieuwe leden:

Bestaande leden:

We kijken ernaar uit om je kind te verwelkomen bij Scouts Sint-Rembert en om samen een geweldig scoutsjaar te beleven vol avontuur en vriendschap!

Bedankt voor je vertrouwen in onze scoutsgroep. Tot binnenkort!