Kapoenen

Voor wie?

Kapoenen zijn 6 tot 8 jaar, ze zitten in het eerste of tweede leerjaar*.

Het leven van een kapoen is er één vol spel, fantasie, creativiteit en expressie. En daar spelen we volop op in. De toffe leiding staat altijd voor jullie paraat met leuke, gekke en avontuurlijke activiteiten. Samen met je vriendjes een namiddag vol plezier beleven, dat is ons doel!

Heb je daar zin in? Aarzel niet en word lid van onze scoutsfamilie of kom eens proberen op zaterdagnamiddag van 14u tot 17u.

Het hoogtepunt in een kapoenenleven? Voor de eerste keer op kamp!

*Is je zoon of dochter blijven zitten of heeft hij of zij een jaar overgeslagen, geen probleem wij zorgen ervoor dat hij/zij bij de juiste tak terecht komt!

Uniform?

Iedere kapoen draagt een sjaaltje met onze scoutskleuren (zwart, oranje en wit) met daarop het jaarteken zoals weergegeven op de foto. Truien, broeken en rokjes van Scouts en Gidsen Vlaanderen zijn leuk, maar niet verplicht.